Thursday, February 19, 2009

Οι κονσέρβες

Βλάφτουν ένιβλαφτουν τα συντηρητικά?Ένεχω ιδέαν. Εγιώ ξέρω ένιβλαφτουν ώστι να μας πούσιν ότι βλαφτουν. Αν μεννεν άλλον προχωρά η επιστήμη.

Τούντο τραούδιν εν διασκευή του La muralla verde των Enanitos Verdes

Κονσέρβες


Gia taounlou tsilla to deksi sou koumpoui .





Που να βρεις παγωτάρην ποιον που να μεννεν του Γιούπι
Μπακάλην μόνον ορφανίδη τζιαι μετρό
μια μπακίραν που μου μεινεν θα μου την φαν τζιαι τζίνιν
Αφου ούλλοι οι λοαρκασμοί μου εν πλην ίντα μετρώ?

Τωρά μονον κονσέρβες, Κουλλού μου που νεκάτσιας
Αφου ούλλον γυρεύκεις, το πίνγκο της Άσσιας.

Κάτι είπασιν για δάνεια για πρώτην κατοικίαν
τζιαι τα παλιά τα αμάξια πως θα αποσυρθούν
τωρά σύννεφα μαύρα που΄ ρταν τα νέα στοιχεία
Πως έρκεται η κρίση τζιούλλοι εννα φυρτούν

Τωρά μονον κονσέρβες, Κουλλού μου που νεκάτσιας
Αφου ούλλον γυρεύκεις, το πίνγκο της Άσσιας.

No comments:

Post a Comment